Jump to content

[redelijke spoed] Bestellen zonder account


Recommended Posts

Hallo

 

Men kan in 1 keer niet meer bestellen zonder account. Als men alle gegevens ingevuld heeft en ze klikken op verder dan krijgt men de melding dat de voor- en achternaam niet ingevuld zijn. Heb al lopen zoeken op het forum maar kan niks vinden. Hopelijk hebben jullie de oplossing.

 

Heb het met redelijke spoed nodig. Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Geen idee hoe dat gebeurt bij de klant. Deze meneer klonk wat ouder dus ik denk dat die alles gewoon via pc handmatig invult en heb anderen gevraagd en bij hen doet hij precies hetzelfde.

 

De gegevens van de klant komen trouwens wel in de admin te staan alleen men ziet die foutmelding.

Link to comment
Share on other sites

Nu krijg ik helemaal een foutmelding als men doorklikt nadat men alle gegevens heeft ingevuld bij het bestellen zonder account....

begin er een beetje moedeloos van te worden.....

 

 

je kan het zelf toch ook eens testen , eventueel kan het nog aan het soort browser liggen

Link to comment
Share on other sites

Ervan uitgaande dat je versie 1.4.7 gebruikt: het redirect probleem is bekend en treedt op wanneer je de 5-staps checkout aanbiedt i.c.m. de gast checkout.

Oplossing vind je in deze topic (scroll door naar mijn antwoord in post nr. 18):

http://www.prestasho...-omleidingslus/

 

Maar weet niet of dat ook het probleem zoals vermeldt in je eerste post oplost.

Link to comment
Share on other sites

Met deze gedachte kom je niet verder............je moet het oplossen !

 

 

Is bedoeld als reactie op post #12 ...AKJV kwam ook bijna gelijktijdig met een antwoordt

JHe hebt natuurlijk helemaal gelijk maar soms als alles tegen lijkt te zitten ga je zo reageren.

 

Zou je het nog eens willen proberen? Ik heb jouw test account verwijdert dus als het goed is kun je weer testen. Thnx.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...