Jump to content

[solved] Fout 310, omleidingslus


KathyC

Recommended Posts

Ik ben bezig met het opzetten van een winkel in Prestashop, maar kom er niet uit met mijn verzendingen.

 

Ik krijg telkens de melding 'Deze webpagina bevat een omleidingslus' met onderaan de melding fout 310.

 

Ik weet helemaal niet waar ik iets fout gedaan heb. Iemand die mij verder kan helpen?

 

Ik heb vandaag wel een update gedaan, ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.

Link to comment
Share on other sites

Je kan de cookies eens wissen

 

welke browser heb je = probeer eens met een andere,(voor te testen)

 

Neem contact met je hostingbedrijf op

 

fout

 

De webpagina op http://shop.jeshop.php?step=2 heeft geleid tot te veel omleidingen. Dit probleem wordt mogelijk opgelost als u uw cookies voor deze site wist of cookies van derden toestaat. Zo niet, dan is het mogelijk een serverconfiguratieprobleem en geen probleem met uw computer.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem heeft zich daarnet weer voorgedaan, toen ik wijzigingen aanbracht bij de verzendkosten.

 

Ik heb het uiteindelijk kunnen oplossen door bij 'preferences' het orderproces te wijziging naar 'één pagina kassa'.

Misschien niet dé oplossing, maar toch een alternatief.

Link to comment
Share on other sites

Bij de jouwe....Maar nu ging het goed ( Google Chrome)

 

Alleen de bestel email naar klant is niet goed, dit is een bekend probleem

 

Heb je nu versie 1.4.7.0 ? zit een bug in de mail , heb ik van de week ontdekt , zie ik bij jou ook !

Link to comment
Share on other sites

Boven in de mail staat ong. iets als

 

aan: RnJcvdhfedbydW0

 

Dit is een fout in versie 1470, tenminste meer kan ik er op moment niet van maken

------------------------------------------------------

overige fouten in email; (foute link en afb.)

 

Je moet in de map mails/nl/

 

order_conf.html openen en :

 

vervang in mailtemplate %7B door een bracket {

en

 

%7D door }

 

 

je moet de emails controleren , er zijn er nog meer als het goed(fout) is

Link to comment
Share on other sites

 

Je moet in de map mails/nl/

 

order_conf.html openen en :

 

vervang in mailtemplate %7B door een bracket {

en

 

%7D door }

 

 

je moet de emails controleren , er zijn er nog meer als het goed(fout) is

 

Bedankt voor de tip! Dat was mij niet eens opgevallen.

In die ene mail, heb ik het alvast aangepast. De rest zal ik dan nog eens moeten controleren.

 

Aan de andere fouten (aan: RnJcvdhfedbydW0 en de afb.) kan er waarschijnlijk niets gedaan worden?

Link to comment
Share on other sites

@Aan de andere fouten (aan: RnJcvdhfedbydW0 en de afb.) kan er waarschijnlijk niets gedaan worden?

 

 

Hoop dat dit binnenkort opgelost wordt

 

 

 

Je moet kijken of de emaill order_conf.html nu goed is , waarschijnlijk is een en ander nog door elkaar, kun je beter de gehele code van een andere gebruiker overnemen

Link to comment
Share on other sites

Voor degenen die een 310 redirect error krijgen tijdens de 5-staps afrekenprocedure, er is een fix (alleen voor versie 1.4.7.0).

Verwijder (of plaats tussen comment tags) de onderstaande regelnr 110 in /controllers/OrderController.php:

 

$this->_assignAddress();

 

Dit heeft bij bij dit probleem verholpen.

Zie ook deze melding in de bugtracker:

http://forge.prestas...owse/PSCFI-4880

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...