Jump to content

DPD / Delisprint


joachim

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik vroeg me af of iemand al verder gekomen is met een export/import module voor Delisprint/DPD?

Voor zover ik zie is het enkel kwestie van de juiste export met landencodes naar een Delisprint import maar heb helaas zo weinig tijd dus vraag ik het liever eerst even.

 

Groeten,

Joachim

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Iemand al een module beschikbaar hiervoor.

 

Wij zoeken ook een mogelijkheid ala Sendcloud om gegevens naar delisprint danwel www.mydpd.nl te importeren.

 

We zijn bereid om hier voor te betalen.

 

 

Sendcloud heeft hiervoor een API beschikbaar,  deze werkt perfect overigens.

Edited by weckie (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

ik verstuur mijn pakketten met DPD via de website Pakketdienstnl.nl

dit is een simpele site, waar je je pakket kunt aanmelden voor verzending met DPD

ze komen de volgende dag je pakketten ophalen, of je kiest ervoor om ze zelf weg te brengen naar een parcelshop. (altijd wel eentje in de buurt, en je hoeft er dan niet voor thuis te blijven)

2 keer per maand een rekening, automatisch afgeschreven, en ze verzenden redelijk goedkoop over de hele wereld.

op de site kun je een adresboek bijhouden.

een pakketje aanmelden is niet meer dan adres invullen of opzoeken, gewicht pakket invullen en ticket uitprinten en op pakketje plakken

geen module voor nodig. handig als je maar enkele pakketten per dag hebt, en vaak naar dezelfde klanten verstuurd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hey Iedereen,

 

Deze post gaat blijkbaar al even mee, dus dacht ik jullie even op de hoogte te brengen van huidige ontwikkelingen bij DPD zelf.

Momenteel leg ik de laatste hand aan een paar prestashop modules voor prestashop 1.6.0.9. en ik zoek wat mensen die het zien zitten om wat mee te testen en te denken.

  1. DPD_Shipping: deze module voegt twee carriers toe, 2home en 2shop leveringen, die wel nog geactiveerd moeten worden via carriers in de back-end.
  2. DPD_DelisprintExport: Nog niet online, maar deze module dient als tussenstap. Hij doet in principe niets meer dan een query toevoegen in de sql manager waarmee je orders met status "preparation in progress" kan exporteren voor een delisprint import. (orders ook op prestashop ref opzoekbaar op onze site)

nabije toekomst:

  1. DPD_LabelPrint: De scope staat nog niet helemaal vast, maar hoe het er nu naar uit ziet is dat deze extensie automatisch een DPD label zal aanmaken bij een status aanpassing of een extra shipment en de overeenkomstige parcelnummer direct linkt aan het order.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...