Jump to content

Net begonnen, en loop tegen zaken aan! HELP!


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb mijn site (www.bellapertutti.nl) nog maar net online. Deze site heb ik laten maken door een ICT bedrijf. Ik ben nu aan de slag met Presta shop maar loop tegen een aantal dingen aan, zoals:

 

- als klanten hebben aangegeven een nieuwsbrief te willen ontvangen, hoe kan ik deze vanuit Presta versturen?

- hoe kan ik een nieuwe slide op de voorpagina invoegen?

- hoe kan ik mijn contactgegevens veranderen. Ik wil hier mijn KvK en BTW nummer aan toevoegen

- Hoe kan ik het menuknopje "winkel" veranderen in "webwinkel"

- hoe kan ik in het menu "verkooppunten" de tekst zetten die er moet komen te staan?

- Als klanten iets in het winkelmandje zetten, dan zie je niets veranderen in dat menu. Pas als je erop klikt zie je dat er iets in het mandje zit. Ik zou graag willen dat als klanten iets in het mandje doen dat ook gelijk zichtbaar is

- er staat geen knop herberekenen bij het winkelmandje. Als klanten het aantal wijzigen of iets verwijderen dan wil ik dat de mogelijkheid bestaat te herberekenen. Is dat mogelijk, zo ja, hoe?

 

Wie kan mij weer wat op weg helpen?

 

Alvast bedankt

Daniela Cornelder

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Ik heb mijn site (www.bellapertutti.nl) nog maar net online. Deze site heb ik laten maken door een ICT bedrijf. Ik ben nu aan de slag met Presta shop maar loop tegen een aantal dingen aan, zoals:

 

- als klanten hebben aangegeven een nieuwsbrief te willen ontvangen, hoe kan ik deze vanuit Presta versturen?

- hoe kan ik een nieuwe slide op de voorpagina invoegen?

- hoe kan ik mijn contactgegevens veranderen. Ik wil hier mijn KvK en BTW nummer aan toevoegen

- Hoe kan ik het menuknopje "winkel" veranderen in "webwinkel"

- hoe kan ik in het menu "verkooppunten" de tekst zetten die er moet komen te staan?

- Als klanten iets in het winkelmandje zetten, dan zie je niets veranderen in dat menu. Pas als je erop klikt zie je dat er iets in het mandje zit. Ik zou graag willen dat als klanten iets in het mandje doen dat ook gelijk zichtbaar is

- er staat geen knop herberekenen bij het winkelmandje. Als klanten het aantal wijzigen of iets verwijderen dan wil ik dat de mogelijkheid bestaat te herberekenen. Is dat mogelijk, zo ja, hoe?

 

Wie kan mij weer wat op weg helpen?

 

Alvast bedankt

Daniela Cornelder

 

Niet om het een of het ander, maar je hebt het laten maken zeg je zou je dan geen contact op kunnen nemen met de developer ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik zou inderdaad even contact opnemen met het ict bedrijf

 

eea is eenvoudig in te stellen ,

ik zag dat het itc bedrijf als basis de velvetsky theme heeft gebruikt ,,

http://www.prestashop.com/forums/topic/116729-free-14-theme-velvet-sky-theme-by-dapurpixel-released-on-smashing-magazine/

 

en aan dit thema eigen aanpassingen aan heeft gedaan ,

 

standaard zit er een pdf bij hoe je eea kan instellen, (zie bijlage)

 

succes

INSTALATION GUIDE - VELVET SKY.pdf

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...