trulyfriend Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Hej, Har nyligen uppdaterat till version 1.4.5.1 och använder mig av Prestaworks Payson modul. Allt fungerar felfritt förutom rabattkoderna. De blir accepterade och drar av en viss summa/procent från den totala order summan. Men när man fyllt i koden och man ska gå vidare så kommer det inte upp några betalningsalternativ i kassan. Man kan enbart välja hur man ska frakta varorna. Känner någon till detta problem sedan tidigare? Tacksam för svar! /Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
trulyfriend Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 Glömde nämna att jag använder mig av en one-page checkout! Link to comment Share on other sites More sharing options...
score123 Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 Har samma problem, kom du på någon lösning? Sveawebpay syns men payson försvinner när man lägger till rabattkoden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts