Jump to content

fout bij gebruik vouchers


TracPartz

Recommended Posts

Sinds 2,5 jaar gebruiken we nu onze webshop www.tracpartz.nl en willen graag een voucher aanbieden. Onderstaande foutmelding verschijnt echter als je de voucher invult onder je winkelmandje:

 

Fatal error: Call to undefined method Cart::getTaxesAverageUsed() in /home/tracpartz/domains/tracpartz.nl/public_html/classes/Discount.php on line 262

 

Waar moet ik de fout in zoeken? De persoon die deze webshop heeft opgezet is niet meer bereikbaar en ook Jordan Maduro die ik via dit forum eens een fout heb laten oplossen lijkt in lucht te zijn opgelost.

 

Weet iemand een oplossing of een goed adres waar ze verstand hebben van PrestaShop dan hoor ik het graag !

 

Groet Theo Kerger - 06-22995904

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Beste TracPartz,

 

Wellicht is er bij een update een keer iets misgegaan. De foutmelding geeft aan dat in het bestand classes/Discount.php op regel 262 de methode Cart::getTaxesAverageUsed() aangeroepen wordt terwijl die methode niet bestaat (zou normaalgesproken in classes/Cart.php staan, of override/Cart.php). Heb je wijzigingen in de core gemaakt? Je zou de originele PrestaShop-bestanden eens kunnen vergelijken met de bestanden die jij gebruikt. Sowieso kan een upgrade geen kwaad - want als ik me niet vergis maak je nog geen gebruik van versie 1.4.6.

 

Hopelijk heb je hier iets aan.

 

groet,

Bart

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...