Jump to content

memory limit restriction


Recommended Posts

Als ik mijn betaalmodules wil configureren (PrestaShop versie 1.4.5.1) onder het tabje "Payment" krijg ik de volgende foutmelding bovenin het scherm: All modules cannot be loaded due to memory limit restriction reason, please increase your memory_limit value on your server configuration.

 

Hierdoor kan ik niets bewerken en doet mijn winkelmandje het dus niet. Ik heb deze handeling al uitgevoerd: http://www.prestashop.com/forums/topic/138187-solved-cant-load-modules-after-upgrade-to-145/ , maar dat werkt helaas niet.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Hoi Ellenvh,

 

Prestoshop 1.4.5.1 heeft meer geheugen nodig op de server waar de site draait,

neem contact op met je provider en vraag of hij het verhoogt.

 

ik heb mijn geheugen laten verhogen tot 256mb en ben nu van de meeste wazige

problemen verlost waaronder een groot aantal modules dat niet goed werkte.

 

groet Eric.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb eens geprobeerd om alle modules te verwijderen (ik heb de modules folder renamed). En ja, het probleem is weg. Maar als ik 1 (eenderwelke) module terugzet naar de folder modules dan is de memory fout weer terug. Dit heeft toch niets meer met het geheugen te maken denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Heb e meer gegevens omtrent je server (Hosting) ?

en 1 module terug plaatsen en dan die melding is inderdaad wat vreemd tenzij je (de server bedoel ik dan ) behoorlijk weinig geheugen hebt

denk niet dat het iets te maken heeft met de chmod permissies maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ,,

heb je deze van de modules goed staan ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...