Jump to content

Bedøm min butik


Steffen

Recommended Posts

Hej nondo.

flot design og meget stilrent, og enkelt. ikke for mange farver og nem at overskue. syntes måske at varebeskrivelsen er i meget stor tekst. nu ser jeg det på en 22" skærm. med en opløsning på 1920x1080. men der er altså stadig rigtig mange folk som har en lav opløsning

på 1024x768 eller lavere og der må det være meget stor tekst. Men ellers rigtig flot og proff.

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtigt godt ud.

 

Dog er jeg ikke så glad for den tomme plads du ser på billedet her.

Det eneste du har i den boks er dit login.

Fejl det tomme luft. Brug det til noget bedre, evt en reklame for et eller andet bestemt produkt. med Høj omsætningshastighed. Og evt knap så høj BA (Trafiskskabende vare)

 

Også kunne jeg vildt gerne tænke mig at se hvad prisen for at sende en eller anden vare koster :)

Er det fri fragt koster det 85 kr.- ?

 

Og evt få en ny aftale med PostDanmark for at betale 80kr.- i fragt for at sende et

http://www.nondo.dk/merchandise/209-mario-1-up-mushroom-noglering-ny.html der sikkert ikke vejer mere end 1g er vildt.

 

Jeg kan fortælle at vores priser for Pakker lige nu ligger et sted mellem 30-50 kr.- for 0-10kg pakker til private.

Det er jo ikke noget at sige til :)

 

Jeg kan også godt lig hvis man flytter betalingskort og lign op i toppen af siden sådan at kunderne ikke skal kigge alt for meget efter den infomation som faktisk er vigtig for mange af kunderne.

 

Du kan evt se på vores site Gaming Gear at vores kort logo er oppe i toppen faktisk meget hurtigt kan du se hvilke kort du kan betale med. Samtidigt har vi under vores produkter oplyst vores "røde boks" der giver kunderne et hurtigt overblik over fragtpriser, leveringstid, pris garanti og lign.

 

 

Det er lige lidt at arbejde med :)

 

 

PS. Stavefejl er gratis :)

Link to comment
Share on other sites

Hej nondo.

flot design og meget stilrent, og enkelt. ikke for mange farver og nem at overskue. syntes måske at varebeskrivelsen er i meget stor tekst. nu ser jeg det på en 22" skærm. med en opløsning på 1920x1080. men der er altså stadig rigtig mange folk som har en lav opløsning

på 1024x768 eller lavere og der må det være meget stor tekst. Men ellers rigtig flot og proff.

 

Jeg bruger personligt meget tid på at kigge på google og deres værktøjer til at gøre siden bedre.

 

Her er bl.a et overblik over mine skærmstørrelser. pr måned.

 

Jeg er helt sikker på at det som du siger hjælper ham med at gøre siden bedre.

Dog med et kig på skærmstørrelserne der faktisk besøger hans site.

post-28694-0-72012400-1319897509_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Takker for feedback Martin og Aupino :) Det er altid rart at høre andres mening :)

 

Dog er jeg ikke så glad for den tomme plads du ser på billedet her.

Det eneste du har i den boks er dit login.

Fejl det tomme luft. Brug det til noget bedre, evt en reklame for et eller andet bestemt produkt. med Høj omsætningshastighed. Og evt knap så høj BA (Trafiskskabende vare)

Jeg er ikke 100% sikker på, hvilket tom plads du mener da der ikke er et billede indsat... Men jeg har en formodning om, at det er mellem menu-barren og selve sidens indhold. Dette har jeg indsnævret nu, så det ser lidt bedre ud.

 

 

Også kunne jeg vildt gerne tænke mig at se hvad prisen for at sende en eller anden vare koster

Fragten er sat efter Post Danmarks takster, som man kan læse under siden http://www.nondo.dk/content/10-forsendelse

 

 

Og evt få en ny aftale med PostDanmark for at betale 80kr.- i fragt for at sende et http://www.nondo.dk/merchandise/209-mario-1-up-mushroom-noglering-ny.html der sikkert ikke vejer mere end 1g er vildt.

Jeg er endnu ikke momsregistreret og sender ca. 10 Pakkeforsendelser om måneden, så jeg tvivler på, at Post DK vil gøre det billigere for mig på nuværende tidspunkt :) Varen du henviser til, har jeg endnu ikke sendt som Pakke, da den kun koster 8 kr. at sende som brev - det vælger de fleste :)

 

Med hensyn til skriftstørrelsen, så synes jeg den ser fin ud i både 1920x1080, 1280x800 og 1366x768. Den er lige som jeg har planlagt :)

Link to comment
Share on other sites

...og så fik jeg flyttet betalingslogoerne tættere på toppen :) Jeg var heller ikke selv fan af, at de skulle være i bunden - havde egentlig blot placeret dem dér, da jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre af dem.

 

Andre der har forslag til forbedringer? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...