Jump to content

[LØST] HJÆLP: Kan ikke redigere produktbeskrivelsen


FitDeck.dk

Recommended Posts

Hej,

 

Synes godt nok jeg er ramt af mystiske uheld for tiden.

 

Nu kan jeg pludselig ikke redigere i den korte og lange produkt beskrivelse! Når jeg retter noget og trykker save, under produktet, så siger den "rettelse gemt", men teksten forbliver uændret!?

 

Mit eneste bud er, at det kan have noget med rettighederne at gøre, da jeg ændrede lidt på dem i forbindelse med hackingen af Prestashop i sidste uge, men jeg har rettet dem tilbage igen. Har endda prøvet at sætte alle filer og mapper til CHMOD777 - uden effekt!

 

Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg vil meget nødigt kører et gammelt backup på hele shoppen, da det ligger et godt stykke tilbage før hackingen og har lavet en masse ændringer.

 

PS: Anvender 1.3.3.1. Når jeg retter antal varer, salgspris etc så bliver ændringerne gemt.

 

TAK :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvilken browser bruger du?

 

DU ER ET GENI :)

 

Havde glemt at jeg netop havde opgraderet IE til version 9.02! Prøvede fra Firefox og der var alt som i gamle dage.

 

Flere timers desperat backup og pillen ved CHMOD og andre ting som jeg grundlæggende ikke har forstand på, er nu ovre.

 

Jeg skylder :D

 

EDIT: Så problemet var, at IE9 ikke kan spille sammen med TinyMCE

Link to comment
Share on other sites

Geni er vist så meget sagt.... tilbringer blot meget tid her på forum. Derfor er det også supervigtigt, at folk skriver, hvad deres løsninger var (som du lige gjorde). Så læser man noget sporadisk, nogle andre spørger, og man tænker - der var vist noget med....og så kan man jo enten huske hvad det var, eller nemt søge sig frem til det :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...