Jump to content

Delvist blank skærm


FitDeck.dk

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg teste lige betalingsmetoden "bankoverførdsel" i min shop idag. Her opdagede jeg, at skærmen blev delvist blank når man skulle have ramt det sidste (bekræftende) skærm billede.

 

Se selv her http://www.fitdeck.dk/modules/bankwire/validation.php

 

Jeg har aldrig pillet i modulet og jeg anvender v. 1.3.1.1. Jeg fatter det ikke.

 

Jeg har prøvet at gendanne modulet til orginal, men lige lidt hjælper det. Jeg kan heller ikke kører en backup af hele shoppen, da jeg ikke aner hvorlangt jeg skal tilbage, da jeg som sagt ikke har testet dette i hundrede år.

 

Er der nogen der har erfaring med dette problem og er der evt. en måde man kan fejlsøge på, når der mangler dele af siden (det er kun venstre side og headeren er stadig er synlig)

 

På forhånd mange tak - Tue

Link to comment
Share on other sites

Prøv at checke filtilladelserne på modulets mappe og filer. Mappen skal være 755, og filerne 644.

 

Hej Timpet,

 

Mange tak for dit svar, men det har jeg desværre forsøgt. Og det er ikke her fejlen er!

 

Har pillet med det i så mange timer snart, så jeg dårligt kan huske hvad jeg selv hedder. Jeg fatter det ikke - jeg har aldrig så meget som kigget på det modul før, så jeg antager at fejlen ligger et andet sted.

 

Men hvis det ikke er i modulet, hvad søren styrer så højre sideblok, footeren etc. når man vælger bankoverførdsel (og vel og mærke kun confirmation siden i bankwire modulet)?

 

Hjælp modtaget med kæmpe kyshånd - også selvom det bare er et vildt skud i tågen.. Jeg er selv løbet tør for gæt/ideer.

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke slå fejlvisning til?

 

I /config/config.inc.php skal du finde:

/* Debug only */

@ini_set('display_errors', 'off');

define('_PS_DEBUG_SQL_', false);

 

De er lidt selvforklarende.

 

Hej igen,

 

Fremragende - den egenskab kendte jeg ikke til. Super at vide. Fandt den også lige inde på PS wiki.

 

Jeg får følgende warning:

 

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/fitdeck.dk/header.php:1) in /home/www/fitdeck.dk/header.php on line 4

 

Jeg har sendt den til PS support så nu må vi se. Eneste ting som trækker mine forhåbninger lidt ned er, at min forside får samme fejl - og den virker perfekt!

 

Fejlmeddelsen siger, at der er en fejl i min header.php linje 4 men det er rent volapyk for mig

 

header('P3P: CP="IDC DSP COR CURa ADMa OUR IND PHY ONL COM STA"');

 

EDIT: Har lige opdateret at siden inden man rammer den delvist blanke skærm også giver en warning:

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/fitdeck.dk/header.php:1) in /home/www/fitdeck.dk/classes/Cookie.php on line 263

 

Igen - volapyk for mig :(

Link to comment
Share on other sites

Lige hvad fejlen er ved jeg ikke, men det udtryk du spytter ud der er for at fortælle browseren hvad du bruger dine cookies til.

Hej igen,

 

Okay, jeg er mildest talt ikke så stærk i PHP!

 

Har genlæst en gammel global.css og det hjælp heller ikke.

 

Så nu kan jeg udelukke CSS ændringer og fejl ved selve modulet Bankwire.

 

Findes der ikke et sted hvor man kan se hvilke regler der styre om footeren og right sidebar skal vises eller ej?

 

Tak

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...