Jump to content

PS 8.1.3 Multistore producten opdelen tussen webshops


pandorrah

Recommended Posts

Ik gebruik Prestashop 8.1.3 met PHP 8.x, werkt super!!
Nu heb ik één webshop met zo'n kleine 6000 producten, en daar heb ik inmiddels een Multistore van gemaakt. Erg eenvoudig om te doen.

Ik wil echter mijn producten en categoriën opdelen tussen de verschillende webshops; het menu heb ik al uitgesplitst.
Maar beide winkels vertonen nu dezelfde 6000 producten.

Hoe kan ik dat eenvoudig en in bulk corrigeren en uitsplitsen voor de juiste stores?

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen Pandorrah,

 

Je zou in dit geval binnen de juiste shopcontext de producten en categorieën moeten in of uitschakelen.

Ik hoop dat dit je verder op weg helpt. Mocht je nog meer vragen hebben kun je eventueel ook rechtstreeks contact met ons opnemen op [email protected] of desnoods de vervolg vraag hier posten.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko Team.

ps. mocht je geholpen zijn met dit antwoord help je ons dan ook met het geven van een goede waardering op de door ons aangedragen oplossing?

Link to comment
Share on other sites

Bedankt Adeko,

na wat extra leeswerk is het probleemloos gelukt! Bedankt voor het meedenken. :))

Het enige wat nu overblijft, is dat ik tussen beide stores ook de vervoerders wil scheiden. Enig idee hoe ik dat kan aanpakken? 
Als ik een vervoerder wil bewerken of een nieuwe wil toevoegen, gaat de selector naar 'All Stores' en kan ik ze niet splitsen...

Link to comment
Share on other sites

Beste Pandorrah,

 

Als het goed is kun je bij het invoeren van een vervoerder in de 2de stap aangeven voor welke shop(s) deze vervoerder moet VervoerdersinMultistore.thumb.png.32842d3070ca0f24b2db72dafb96d9e3.png ingeschakeld, zie bijgaand screenshot.

Met vriendelijke groet,

 

Het Adeko Team.

ps. mocht je geholpen zijn met dit antwoord help je ons dan ook met het geven van een goede waardering op de door ons aangedragen oplossing?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...