Jump to content

[opgelost] Winkelwagen blijft draaien.


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de winkelwagen module in Prestashop 1.7.8.10.
Ik heb de cashe al geleegd. 

Het maakt niet uit hoeveel producten er in het winkelwagentje staan. Maar er blijft een lijntje in een cirkel draaien.

Wat kan daar het probleem van zijn?

Alvast bedankt,
Frits van Leeuwen

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste Frits,

Dit zou mogelijk een Javascript probleem kunnen zijn.
Als je op de winkelwagen pagina zit en op de rechtermuisknop drukt op de pagina, vervolgens op inspecteren drukt dan opent er een nieuw schermpje soms aan de zijkant soms als apart venster. Hierin kan je links bovenin klikken op "console". Vervolgens even de pagina herladen met F5 en dan een screenshot van de console maken.
Daar komen dan mogelijk errors in te staan indien er errors zijn met de Javascript.
(screenshot van een mogelijke weergave die tevoorschijn komt)

Maak je gebruik van een thema of gekochte modules?
Ook deze zouden dit kunnen veroorzaken, mocht de shop al online te bezoeken zijn kan je ook de url delen, dan kunnen ontwikkelaars wellicht al zien waar het probleem vandaan komt.
 

console.PNG

Link to comment
Share on other sites

Hallo  Adeko,

Dat is snel met een reactie...

Ik heb hier een screenshot. Ik hoop dat je er iets mee kan. 

We gebruiken het thema classic, maar dan heb ik zelf de css file(s) doorlopen om een hoop aan te passen.

Volgens mij ging dit goed nog voor de laatste  Prestashop update. En er is een update geweest die er voor zorgde dat onze zakelijke klanten niet meer zonder BTW konden bestellen. Hiervoor moest een betaalde module worden aangeschaft.

Onze URL is: http://geschenkenlaantje.nl

Als ik een artikel in de winkelwagen gooi, en dan naar de winkelwagen toe ga, dan zie je het probleem al.

Met vriendelijke groet,

Frits van Leeuwen
Geschenkenlaantje

shopping cart 2023-09-12 181938.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb de modules 1 voor 1 uit gezet De werking van het winkelwagentje gecontroleerd en weer aan gezet. Net zo lang tot ik het probleem vond. Het zat hem in de module Bonus Chashback System.

Ik heb de maker er van gevraagd het op te lossen. En dat is ook gebeurd.

Het bleek iets te zijn met de vriendelijke URLs, maar wat precies weet ik ook niet. 

Link to comment
Share on other sites

  • Frits van Leeuwen changed the title to [opgelost] Winkelwagen blijft draaien.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...