Jump to content

Product list en home page product list aanpassen


Recommended Posts

Hoi,

Ik werk met prestashop 8.1.0.

  1. Ik zou graag mijn korte beschrijving toevoegen aan mijn product lists (zowel categorie als homepage). Hoe kan ik dat doen? Ik heb slechts beperkte ervaring met code.
  2. Is het anderzijds ook mogelijk om de lengte van de titel zichtbaar op deze pagina's te veranderen? Nu is die beperkt tot 24/25 tekens geloof ik. Hij mag dan uiteraard meerdere regels lang zijn.

Bedankt
Christophe

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, ik heb ook rechthoekige foto's. Ik kan dat makkelijk aanpassen, maar ik zie dat ongeacht de veranderde size, er wel nog steeds een witrand boven en onder is. Dus hij blijft me een vierkant veld serveren waarbinnen mijn rechthoekige foto dan staat. Hoe lost ik dat op?

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/7/2023 at 11:19 AM, paleoglobe said:

Oh ja, ik heb ook rechthoekige foto's. Ik kan dat makkelijk aanpassen, maar ik zie dat ongeacht de veranderde size, er wel nog steeds een witrand boven en onder is. Dus hij blijft me een vierkant veld serveren waarbinnen mijn rechthoekige foto dan staat. Hoe lost ik dat op?

Wees nauwkeurig als je wat vraagt. Het is onduidelijk wat je bedoelt met "ik kan dat gemakkelijk aanpassen". Heb je de image formaten bij Design->Images aangepast? En heb je daarna de plaatjes geregenereerd?

Als je dan nog steeds witruimte hebt - en ook voor je eerste vraag - zul je de template moeten aanpassen. Dat is trial-and-error want elke theme heeft zijn eigen eigenaardigheden.

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, dat is de manier waarop ik het heb gedaan. Design - Images. En geregenereerd.
Het theme is gewoon de standaard van Prestashop zelf. Ik heb de fotos verwijderd en opnieuw toegevoegd. Dan lukt het wel.

Ik werk met prestashop 8.1.0.

Ik zou graag mijn korte beschrijving toevoegen aan mijn product lists (zowel categorie als homepage). Hoe kan ik dat doen? Ik heb slechts beperkte ervaring met code.
Ideaal zou ik de producten op mijn homepage ook graag groter zien. Dus 3 per rij ipv 4. Kan dit standaard aangepast worden?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...