Jump to content

Dashboard is verdwenen na poging update


Recommended Posts

Mijn dashboard is verdwenen na een poging om een update te doen naar. 1.7

De site is wel weer terug gezet maar ik kan dus niks meer aanpassen enz.

kraamkado-met-naam-baby.nl

De admin file staat nog wel bij de bestanden maar werkt niet. Ik heb al geprobeerd een nieuwe versie admin er in te zetten. Dat werkt niet.

Hoe krijg ik mijn inlog naar mijn dashboard weer terug?

 

Groetjes

Yvonne

Link to comment
Share on other sites

Dag Yvonne,
 

Krijgt u een foutmelding te zien als u naar uw admin link gaat?
Zo niet, misschien even Debug modus aanzetten (/config/defines.inc.php   '_PS_MODE_DEV_' op true zetten).

Overigens heeft u nu php7.3 actief, voor Prestashop 1.6 kan u maximaal php7.1 gebruiken.

Link to comment
Share on other sites

Buiten bovenstaande
de (de site) backup is terug gezet , heb je ook eerst alle bestanden van de hosting verwijderd ?
als je namelijk na een grote fout de bestanden terug zet wordt er wel eea overschreven maar er kunnen resten blijven staan
het beste is dus voor je de backup terug plaatst alle bestanden verwijderen en dan pas de backup terug zetten

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Inform-All said:

Dag Yvonne,
 

Krijgt u een foutmelding te zien als u naar uw admin link gaat?
Zo niet, misschien even Debug modus aanzetten (/config/defines.inc.php   '_PS_MODE_DEV_' op true zetten).

Overigens heeft u nu php7.3 actief, voor Prestashop 1.6 kan u maximaal php7.1 gebruiken.

Hoi

Bedankt voor uw reactie 

Ik krijg een 500 foutmelding.

Als ik in de adresbalk na mijn site mijn bedrijfsnaam toevoeg kom ik wel op mijn site. Dan krijg ik mijn eigen pagina niet gevonden.

Ik denk zelf dat  het een database naam fout is, maar geen idee hoe op te lossen zonder dat alles weer weg is.😕 (daar heb ik een foto van maar uploaden lukt hier niet)

Ik kreeg eerst een foutmelding die aangaf inlog dbbase onbekend of niet gevonden. 

Waar vind ik die debug modes?

Al eerder heb ik door PHP een probleem gehad. Toen ben ik ook naar een mindere versie gegaan. Ik ga daar ook naar kijken.

Dat gaat geloof ik via mijn admin bij de provider.

Ik heb mijn laptop op mijn werk gelaten zodat het niet weer nachtwerk wordt voor mij😊. Dus morgen maar de tips bekijken 

Groetjes Yvonne 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, maconl said:

Buiten bovenstaande
de (de site) backup is terug gezet , heb je ook eerst alle bestanden van de hosting verwijderd ?
als je namelijk na een grote fout de bestanden terug zet wordt er wel eea overschreven maar er kunnen resten blijven staan
het beste is dus voor je de backup terug plaatst alle bestanden verwijderen en dan pas de backup terug zetten

 

 

Bedankt voor uw reactie 

Bij mijn host hebben ze het uiteindelijk gedaan. Ze zeggen dat het verdwenen dashboard een probleem is van de (meen) CMS.

Dus ergens is er iets fout gegaan. Heb al eens eerder geprobeerd de s ure om een zetten. Ga maar r beginnen met alles opnieuw te doen

Groetjes Yvonne 

Link to comment
Share on other sites

😀👍 mijn dashboard is er weer gelukkig. Dank zij de tip dat de PHP op 7.3 stond ipv 7.1. Zojuist mijn PHP  aangepast en daar was hij weer. Ik kan weer verder.

Hartstikke bedankt voor het meedenken.

Groetjes Yvonne 

 

 

5 hours ago, maconl said:

Buiten bovenstaande
de (de site) backup is terug gezet , heb je ook eerst alle bestanden van de hosting verwijderd ?
als je namelijk na een grote fout de bestanden terug zet wordt er wel eea overschreven maar er kunnen resten blijven staan
het beste is dus voor je de backup terug plaatst alle bestanden verwijderen en dan pas de backup terug zetten

 

 

Bedankt voor uw reactie 

Bij mijn host hebben ze het uiteindelijk gedaan. Ze zeggen dat het verdwenen dashboard een probleem is van de (meen) CMS.

Dus ergens is er iets fout gegaan. Heb al eens eerder geprobeerd de s ure om een zetten. Ga maar r beginnen met alles opnieuw te doen

Groetjes Yvonne 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...