Jump to content

Upgrade fra 1.2.5 til 1.4 Final


jeepsterdk

Recommended Posts

Det er svært at svare på - det kommer jo an på, om dit theme og dine "flere ting installeret" er kompatible med version 1.4 ;-)

Den sikreste måde at teste dette, er at installere en testshop med version 1.4 og så prøve at lægge dit theme og dine moduler ind. Hvis det virker, er du jo godt på vej. Der er sket store ændringer i den nye version og mange themes er ikke kompatible.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare jeg lader siden køre som den gør nu. Det virker jo, så hvorfor risikere noget? :-)

Men kunne man evt. lave en underside som f.eks. www.jeepster.dk/testshop og installere 1.4 deri? Bare for at prøve det og teste om jeg kan bruge mine moduler/theme? Eller vil det gå ind og rode i min nuværende shop?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare jeg lader siden køre som den gør nu. Det virker jo, så hvorfor risikere noget? :-)

Men kunne man evt. lave en underside som f.eks. www.jeepster.dk/testshop og installere 1.4 deri? Bare for at prøve det og teste om jeg kan bruge mine moduler/theme? Eller vil det gå ind og rode i min nuværende shop?


Hej Jeepster

Du kan sagtens lave en test shop som du beskriver - men du skal for alt i verden huske at lave en anden database som du bruger til test shoppen :)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...