Jump to content

Toch een vraag over watermark


Recommended Posts

Hallo techneuten,

Nou moet ik zeggen, ik ben heel handig met Prestashop, weet overal wel (bijna) een oplossing voor, maar nu stopt het ineens.
Ik heb het forum nagekeken, en alles wat daar stond ook al gedaan, dus nu moet ik maar eens wat gaan vragen.

Wat is het geval.

Ik zit met versie 1.3.7 nieuwe installatie, en heb toen een watermark.gif geupload via de BO, geen probleem, alles werkte perfect.
Maar, vandaag wilde ik de letters van de domeinnaam die ik in dat plaatje had gezet, iets donker maken, dus ik dacht, maak een nieuwe, en upload hem weer, en klaar........niet dus.

Sindsdien krijg ik het zelfs niet voor elkaar om maar wat zichtbaar te maken, file staat op de server, geprobeerd om 664 of 666, oom niets, andere formaten, het originele logo, niets nada noppes.

Ook het uploaden buiten de BO om, geen zichtbaar watermerk.

in de BO, watermark module ge-de-installeerd, en weer geinstalleerd, niets.......

Krijg dus met wat ik ook probeer, niets meer zichtbaar.
oja, uiteraard heb ik ze wel weer op nieuw ge genereerd via pref -> image ook niets.

Dus ja, dan blijft er maar 1 ding over, om toch hier maar even te vragen of ik nog iets kan doen wat ik niet hebt geprobeerd.....

( files varieerdend van 2.7 tot 9.8 tot 30 kb, ook dat maakt niets uit)


Dus, weet nog iemand wat ik nog wel kan doen.......???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ook al Ctrl+F5 geprobeerd in je browser om de cache te legen?

Als je je image uit de ../img/p directory bekijkt, zie je daar dan wel het watermerk op verschijnen? Als je namelijk een watermerk instelt en de thumbs regenereerd, dan zouden de plaatjes in de /img/p directory vervangen moeten worden door de image+watermerk (ligt er aan of je bijv. home, small, large, thickbox etc hebt aangevinkt tijden het plaatsen van het watermerk).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...