Jump to content

Modulet Krydssalg v. 0.1 (Bug?)


Tue

Recommended Posts

Hej :)

Jeg har installeret modulet Krydssalg v. 0.1 og det ser rigtig fint ud. Jeg ved ikke om det er et standard modul i PS v. 1.3.1.1, men det har en bug når det skal vise "hvad andre kunder købte".

Jeg får vist flere af de samme produkter i displayrækkefølgen, da flere kunder jo har købt de samme produkter. Er der nogle af jer der har erfaringer med dette?

41079_k2SMqCXjgWUgOKmreUBx_t

Link to comment
Share on other sites

Hej Michael,

Tak for dit svar. Jeg har rettet i php filen, som du skrev. Nu viser den ikke dobbelte produkter, men tilgengæld viser den kun et produkt for neden! Den må jo gerne vise alle andre produkter som tidligere kunder købte, bare ikke to-tre af de samme stk.

PS: Har du en nyere version af modulet end jeg. Det var linje 61 hos mig og jeg kører med version 0.1.

Tak

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Hej Michael,

Tak for dit svar. Jeg har rettet i php filen, som du skrev. Nu viser den ikke dobbelte produkter, men tilgengæld viser den kun et produkt for neden! Den må jo gerne vise alle andre produkter som tidligere kunder købte, bare ikke to-tre af de samme stk.

PS: Har du en nyere version af modulet end jeg. Det var linje 61 hos mig og jeg kører med version 0.1.

Tak

Fik du løst dette problem, har selv ledt internettet igennem og sidder med samme problem :( ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...