Jump to content

Laatste updat naar 1.4 geen Modules beschikbaar


Recommended Posts

  • 2 months later...

Identiek probeem hier, de upgrade volgend de handleiding van 1.3.7 naar 1.4.2.5 was al geen succes, nu de installatie kaal geinstalleerd en hetzelfde probleem, geen modules zichtbaar, zie de modules wel om de posities te bepalen maar geen enkele module is zichtbaar in de module tab.

welkom als iemand weet wat de oplossing voor dit probleem is
gegroet
Tellme

47059_fV7r8XLUtDCkQ3JoqQhM_t

Link to comment
Share on other sites

Controleer eens of je in de map config/ een bestand hebt staan genaamd modules_list.xml en wat er in staat. Het dit bestand ook de juiste rechten? De inhoud zou er ongeveer als volgt uit moeten zien:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>







       .......






       .......




Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Na de laatste update naar 1.4 zijn in het beheerssysteem geen modules meer zichtbaar<br/>Hoe kan ik dit aub oplossen ?<br/>Dank bij voorbaat<br/>Eddy

 

Bij mij was de blockcartmodule weg in versie 1.4.3.

Zoeken, zoeken, zoeken. Uiteindelijk uitgekomen bij tools/smarty/compile/...file.blockcart.tpl.php

Hierin worden twee files geincluded in een if constructie. /* en */ eromheen gezet en daar was mijn winkelwagen weer.

In een php-manual de functie include opgezocht:blijkt dat er in een if constructie { en } om de include moet staan wil hij juist werken. /* en */ weggehaald en {} om beide includes (vergeet niet includeregel eindigen met ;) en mijn winkelwagen is er nog.

 

Helaas weet ik nog niet waar de smarty compiler die include regels maakt.

 

Mijn locale server liet wel alle modules zien overigens, zal wel aan de php versie liggen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...