Jump to content
  • 0
mar_fid

Prestashop 1.7 - Nie działające linki do produktów

Question

Posted (edited)

Witam,

Jestem laikiem jeśli chodzi o JS a myślę, że tu jest problem. 

Na stronie: https://dreamparty.com.pl/ nie działają linki do umieszczonych na samym dole strony skrótów do produktów. To samo dzieje się kiedy wejdę na jakikolwiek produkt i próbuję kliknąć w produkty z tej samej kategorii albo w sekcji "Zobacz także"..

Kiedy skopiuję link do nowego okna to wszystko jest OK. Wygląda to tak jakby strona nie przechwytywała akcji kliknięcia w dany link.

Dodam, że sytuacja ma tylko miejsce w przeglądarce Chrome.

Proszę o pomoc.

Edited by mar_fid (see edit history)

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

U mnie nadal nie działa. Błąd występuje tylko w przeglądarce Chrome. Z jakiej Ty korzystałeś?

• 0

Również z Chrome. Spróbuj wyczyścić historię w przeglądarce łącznie z plikami cookies. Najlepiej całość wyczyść i sprawdź czy jest poprawa

• 0

Czy udało Wam się jakoś ten problem rozwiązać ?

Spotkałem się z tym na kilku stronach na silniku presty 1.7.xx.

• 0
24 minuty temu, () Maciej () napisał:

Czy udało Wam się jakoś ten problem rozwiązać ?

Spotkałem się z tym na kilku stronach na silniku presty 1.7.xx.

Możesz podać jakiś przykład ?

• 0

Ot np na stronie aura.szczecin.pl na niektórych kompach wszystko działa jak trzeba. Zaś są też takie przypadki kiedy wchodząc na stronę nie działa "szybki podgląd" w wersji normalnej, ale w każdej innej jest wszystko w porządku. I nie ma tu wtedy znaczenia przeglądarka jakiej używa user. Bo jest tak na każdej. Do tego np nie daje się kliknąć w "polecane produkty". Co najwyżej działa PPM i "otwórz w nowej karcie".

Co najlepsze testowałem to na kilku maszynach, na których strona wczytywana była 1 i tu wyniki też były losowe.

• 0

Faktycznie w bloku przed footer linki nie działąją. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Powyżej jest menu a ten blok to również menu. Po co tyle odsyłaczy na jednej stronie?