Jump to content

Opgradering til V1.4 final


Alex_Hansen

Recommended Posts

Hejsa !


Er der nogen der har erfaringer med at opgraderer til version 1.4 final.
Jeg ved ikke rigtigt om man tør kaste sig ud i det, når nu lige alt virker som det skal.

Omvendt så vil man jo gerne have de nye features også.

ER der noget jeg skal være ekstra opmærksom på, eller er det bare 'piece of cake' :-)
Er fortsat en smule newbie, såeee.....

Link to comment
Share on other sites

Sad lige med det samme spørgsmål.

Min shop virker nemlig også stort set perfekt lige nu, og vil nødig ædelægge noget. Men som du selv nævner, vil jeg gerne have fat i nogle af alle de nye ting - kører nemlig selv uden nogen som helt betalingsmoduler.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Den er først frigivet i dag. Der er sikkert tonsvis af fejl/bugs i den endnu. Jeg ville vente og se tiden lidt an og evt. holde øje med Bug Tracker'en http://www.prestashop.com/bug_tracker/ - specielt når I begge har velfungerende shops.
makeup-online: Du kan da blot installere nogle af de indbyggede betalingsmoduler, som du allerede må have i din shop nu.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Den er først frigivet i dag. Der er sikkert tonsvis af fejl/bugs i den endnu. Jeg ville vente og se tiden lidt an og evt. holde øje med Bug Tracker'en http://www.prestashop.com/bug_tracker/ - specielt når I begge har velfungerende shops.
makeup-online: Du kan da blot installere nogle af de indbyggede betalingsmoduler, som du allerede må have i din shop nu.

Jeg har skam moduler for betaling - det jeg mente var, at jeg ikke har nogle moduler jeg har betalt for.

Men jeg vil holde øje med bugtrackeren og følge med i, hvad andre siger om den nye update, inden jeg selv springer ud i det.
Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke har noget formål med at opgradere udover at opgradere bare for opgraderingsskyld så lad hellere være med det. If it works, dont fix it ;)



Jo jo - Men det er jo en 'MAJOR' update med masser af nye features, så på et eller andet tidspunkt BØR man nok tage mod til sig, og tage springet.
Jeg venter dog nok minimum en 14 dages tid endnu :-)
Link to comment
Share on other sites

Jeg indtager den holdning: "If it works, don't fix it".

Jeg har en velfungerende butik - eller rettere 2 - så jeg ser ingen grund til at bruge tid på at opgradere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg indtager den holdning: "If it works, don't fix it".

Jeg har en velfungerende butik - eller rettere 2 - så jeg ser ingen grund til at bruge tid på at opgradere.



I princippet er jeg enig med dig, men da 1.4 er en 'MAJOR' update, med masser af nye features og adskellige forbedringer (jf. deres egne tekster), så syntes jeg alligevel at man BØR upgraderer på et eller andet tidspunkt.
Jeg går da heller ikke ud fra at du fortsat kører Windows 3.11, selvom den kører fint :-)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...