Jump to content

Hjælp til brugerinformation


kadettcap

Recommended Posts

Hej.

Er der nogle af jer der ved om det er muligt, at gøre således at mine kunder ikke skal oprette sig som brugere, men blot skal udfylde leverings adresse, og betalingsoplysninger i paypal? Jeg har på fornemmelsen at mange hopper fra, da de ikke gider at udfylde hele skemaet...

På forhånd tak

Casper

Link to comment
Share on other sites

Hej Casper

Jeg tror nu ikke du behøves at være bange for dine kunder "hopper" fra fordi de skal indtaste deres oplysninger 2 gange - men når det så er sagt, så er det rigtigt det er træls.

Jeg selv har 2 shops og den ene er PrestaShop og den anden kører lidt endnu med Unique Free. Her var samme trælse problem - men i forumet løste man dette i fællesskab, så alle fik glæde af det.
Så - i min anden shop/PayPal findes dette "problem" ikke.

Jeg ville som gerne betale for et modul (har købt flere ting), men jeg ved det faktisk ikke er meget der skal til - men lige her kan jeg desværre ikke selv.

Men - da jeg har været kunde ved PayPal i flere år og trukket på dem når det var nødvendigt. Jeg har netop sendt dem en skrivelse og kommer deres folk med et brugbart svar/løsning så skal jeg nok lægge det op i dette forum så alle kan få glæde af det.

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...