Jump to content

Traagheid na upgrade naar 1.3.6


Willem

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik de site van mijn vrouw geupgraded van 1.2.3 naar 1.3.6 en voorzien van een nieuw template http://beads.lapalma-sieraden.nl. Wat mij nu opvalt is dat de site erg traag is geworden. Ik heb al het een en ander getuned en met caching geprobeerd maar niets lijkt te helpen. 3 sec laadtijd. Nu gebruik ik niet de categorie balk maar bestuur alles via een menu.

Enig idee of heeft iemand een suggestie?

Gr Willem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik ben ook benieuwd wat de oorzaken kunnen zijn van traagheid en hoe je daar achter kunt komen.

Welke hosting heb jij? Ik zit bij Strato, maar ik vind de site ook vrij raag laden, terwijl hij nog helemaal leeg is (Prestashop 1.3.7)

Link to comment
Share on other sites

Updaten wil ik wel graag, maar ben net begonnen met Presta en de site is gebouwd door iemand anders. Ben bang dat er bij de upgrade problemen ontstaan die ik met mijn beperkte kennis op dit moment niet kan oplossen.

Als ik de complete Presta-folder kopieer, kan ik hem dan als het fout gaat gewoon weer in z'n geheel terugkopieren naar de server en werkt alles dan weer zoals het nu is? Als dat zo is, dan wil ik het wel proberen.

Link to comment
Share on other sites

is al een oud topic.. maar waarom updaten jullie niet naar 1.4.1 ?


Dat klinkt zo makkelijk. Was het maar zo makkelijk. Versie 1.4 heeft wat aanpassingen waardoor bepaalde modules en themes niet goed overkomen bij upgrade. Daar heeft één van mijn webshops dus last van. "Nieuw" staat niet altijd gelijk aan "beter" en/of "sneller" en/of "minder fouten". Er is zelfs een woord voor het fenomeen uitgevonden: kinderziektes.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...