Jump to content

Recommended Posts

In onze webwinkel komen veel kleine artikelen te staan. Die kunnen voor een groot deel allemaal worden verzonden via brievenbuspakjes.

Voor de verzending maken we gebruik van SendCloud. Op hun website las ik dat de optie "brievenbuspakje" standaard niet aan staat, maar dat bleek niet juist. De optie stond wel aan en heet "PostNL Mailbox Parcel".

Zojuist bestelde ik als test een klein artikel dat volgens de afmetingen en gewicht gemakkelijk kan worden verzonden als brievenbuspakje, maar ik kreeg die optie niet en er werd standaard € 6,05 verzendkosten in rekening gebracht (het gewone tarief voor pakketjes?).

Wellicht heb ik dus ergens iets vergeten in te stellen. Maar wat en waar?

Wie kan mij helpen?

Vriendelijke groet,

Guido

Link to comment
Share on other sites

Hoi Guido

je zal inderdaad ff moeten gaan spelen met de vervoerder instellingen, ook rekening houden met, gedrag bij afwijking.

Ook zal je rekening moeten houden dat wanneer iemand een ander artikel in de winkelwagen legt (en het item wat een brievenbus pakje betreft) als pakket dient worden te verzonden moet de vervoerder van het brievenbus pakje automatisch deactiveren, ik zou je aanraden pakketten met gewicht te gebruiken in de instellingen van de vervoerder.

Succes

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...