Jump to content

mollie toont 2x bankoverschrijving en 2x iDEAL


Recommended Posts

Ik heb in mijn Prestashop-webshop de module Mollie geïnstalleerd en geconfigureerd. Bij het testen van de winkel zag ik dat de betaalwijzen iDEAL en bankoverschrijving tweemaal werden getoond.
Toen ik vervolgens in het configuratiescherm van Mollie de twee opties uitschakelde, waren de 2 x 2 opties verdwenen uit mijn webshop.
Hoe krijg ik in mijn webshop EENMAAL iDEAL en bankoverschrijving zichtbaar?

Vriendelijke groet,
Guido

 

Link to comment
Share on other sites

Dank voor je reactie.

Inmiddels is me duidelijk hoe het komt dat iDEAL en PayPal twee keer in m'n lijstje stonden. Dat probleem is inmiddels opgelost.

De optie bankoverschrijving heb ik rechtstreeks in Prestashop ingebouwd.

Bij het plaatsen van een bestelling zie ik ook dat men kan betalen met acceptgiro, maar die mogelijkheid heb ik volgens mij niet gedefinieerd. In elk geval moet ie er uit, maar hoe en waar?

 

Vriendelijke groet,

Guido

Link to comment
Share on other sites

Goede middag Guido,

Zou je de oplossing van het probleem hier willen ventileren? Ik heb het zelfde probleem, echter gebruik ik al apart de overschrijving module van prestashop.

"De acceptgiro mogelijkheid die u bedoeld is denk ik de Payments by check module, deze kunt u uitschakelen in de module lijst."

Mocht het de acceptgiromogelijkheid van mollie zijn, dan kan je deze uitvinken in uw account van mollie

Vriendelijke groet,

Tim

Edited by OD&D
toevoeging (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tim, dankjewel voor je bericht. Ik ben op zoek gegaan naar hoe ik dit heb opgelost, maar kon het niet zo 1-2-3 vinden. Dus ik probeer het chatgesprek met de helpdesk van Mollie even terug te halen. Daar gaf men mij aan dat ik twee modules in PrestaShop heb geactiveerd, waarvan ik er één moet verwijderen. Ik heb toen doorgevraagd welke van de twee ik moest verwijderen en herinner mij iets met een modulenaam die eindigt op "EU". Vreemd genoeg kan ik de andere module (met de naam zonder "EU") niet meer terugvinden.

Als ik de oplossing alsnog vind, dan laat ik het weten.

Vriendelijke groet,

Guido

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...