Jump to content

[LØST] Kan man indtaste en specifik fragtpris på en enkelt vare ?


Homeshop.dk

Recommended Posts

Har rodet lidt med dette og søgt lidt på nettet efter det men det ser ikke ud til at det findes, men spørger lige eksperterne ?

 

Jeg har nogle varer jeg er ved at oprette - fx. Granitborde og flagstænger som skiller sig lidt uden for de normale fragtpriser jeg har i shoppen, kan man på en eller anden måde indtaste fx. 600 kr. i fragt på en vare og den så ikke tæller med i de foruddefinerede fragtpriser som jeg har sat op efter vægt ?

Edited by Homeshop.dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke det som du efterspørger sådan lige. Men du kan jo lave en høj vægtklasse, som du så definerer disse varer ud fra - altså sætter deres vægt til f.eks. 200 kg. hvis du har en fragtkategori der hedder 200-250 kg. for eksempel, kan du jo sætte fragt på denne til 600 kr.

Link to comment
Share on other sites

Godt spørgsmål, men jeg tror det ikke. Det kræver jo at shoppen tjekker på postnummer og så beregner vægt efter det. Men det må da kunne laves som modul - eller måske findes det allerede i en version du kan rette til. Jeg tænker, at der må være andre med samme udfordring, hvor afstande betyder noget (f.eks. USA)

EDIT: Fik lige en tanke, du må jo kunne oprette zoner blot opdelt på landsdele, men det kræver nok at kunde aktivt vælger denne forsendelsesmetode. Har ikke prøvet, men det er da en test værd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...