Jump to content

Undgå at en kategori bliver vist i modulet "new products"


Speedi

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har oprettet en kategori, til hvis jeg skal lave specialordre for en kunde. Kategorien er sat til ikke at blive vist i shoppen. Mit problem er bare, at hver gang jeg ligger en vare ind i denne kategori, bliver varen vist under "nye varer".

Kan næsten regne ud at det enten er blocknewproducts.php eller blocknewproducts.tpl jeg skal ændre i. Men hvad skal jeg skrive for at kategorien ikke bliver vist?? Php er ikke min stærke side :)
Kategorien har nr. 12, men kan man evt. gøre så det kun er aktive kategorier den viser?

Link to comment
Share on other sites

Vi har også sådan nogen cases, jeg retter productet's oprettelses dato i databasen for at komme udenom problemet, det er lidt besværligt men det virker. Hvis du sælger mange af dine hemmelig produkter så dukker de også op i bestsellers, hvilket jeg iøvrigt har "slået fra" fordi det er oplagt for konkurrenterne lige at se hvad der sælger godt.

Link to comment
Share on other sites

presta-dyr> Dette er desværre ikke en mulighed, da jeg kun sidder som webmaster på shoppen. Jeg får en mail tilsendt når der skal laves en specialordre, hvorefter jeg opretter den og sender link til varen retur. I de fleste tilfælde er kunden ikke oprettet i systemet endnu.

Timpet> Det var da en god måde at gøre det på, den tror jeg jeg vil prøve. Har heldigvis ikke problemer med bestsellers (kan ikke engang huske om de er aktive), da de fleste af produkterne er enten egenproducerede eller nogen som kun vi importerer. Derudover er "de hemmelige" produkter typisk nogen, hvor kunderne køber en masse forskellige og derved får en rabat. Så bliver det lavet som en færdig pakke de køber

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...