Jump to content

Error 403 vid Translation av moduler


nuco

Recommended Posts

Hej

Mitt problem:

När jag går in på "Translations" och väljer där "Module translation" så får jag fram en lista på alla fält i dem olika modulerna som inte är översatta till svenska.

Det går bra att skriva in ny text men problemet kommer sen när jag trycker på "update translations"

Då får jag Error 403...You don't have permission to access /admin_XXXXX/index.php on this server.

Det skumma är att jag kan editera alla andra filer som frontend, backend, errorfields etc utan några bekymmer.

Jag har provat att ta bort och låta PS skapa ny .htaccess fil men det är fortfarande samma fel.

Någon som har råkat ut för samma problem?

Tips och förslag på åtgärd tas mer än gärna emot.

PS version: 1.3.7

Link to comment
Share on other sites

Är det verkligen ingen som har råkat ut för samma sak?

Jag har sökt på hela forumet inkl engelska och tyska och hittar andra som har samma problem dock finns det tydligen inte lösning.
Alla förslag som har dykt upp i dem andra trådarna har jag provat utan resultat. Det enda som återstår är att byta webbhotell vilket känns ändå skumt när allt funkade utan problem tills nu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det slutade med att jag fick byta webhotell.

Det sjuka är att alla värden som man ser i PHP INFO är exakt identiska med mitt gamla webbhotell. Sjukt problem där INGEN verkar ha någon vettig lösning att komma med.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...