Jump to content

verzendkosten aanpassen


Recommended Posts

  • 6 months later...

ik heb in mijn webshop 2 types verzending <br/><br/>1 = briefpost verzendkosten zijn 2.50<br/>2 = pakketpost verzendkosten zijn 7.50 <br/><br/>hoe krijg ik dit in het systeem zodat het automatisch wordt aangepast als iemand een bestelling doet

 

 

kan automatisch geselecteerd worden door het gewicht of door de prijs.

indien door gewicht moet je het gewicht eerst bij de producten toevoegen

 

bij shipping maak je een carrier aan bijv. tnt post

 

als het automatisch selecteren afhankelijk is van de prijs kies je price ranges en maak je dat daar aan. als het afhankelijk is van gewicht dan kan dit onder het kopje weight ranges.

 

als je dan op shipping klikt nadat je het hebt aangemaakt scrol je naar beneden naar je vervoerder en daar pas je (gewicht/prijs) aan door het juiste tarief in te voeren.

ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik wil in mijn shop alleen maar 1 posttarief zetten, 5 euro, niks meer en niks minder!

 

Hoe doe ik dat, bovenstaande snap ik niet en wil ook niet lukken....gewoon 5 euro voor elk postpakketje!

 

Kan iemand in houtje touwtje taal een overzicht zetten waar ik zijn moet!

Link to comment
Share on other sites

Afhankelijk van welke versie, kan het misschien wat verschillen, hier even in Jip en Janneke taal, beknopt..:

 

Uiteraard in Backoffice:

 

Ga naar Administratiegedeelte >> Shipping >> Carriers

 

Maak daar een carrier aan, bijvoorbeeld PostNL en vul wat in wat er gevraagd wordt.

 

Dan, ga naar Administratiegedeelte >> Shipping >> Weight ranges

 

Dan nieuwe toevoegen.

 

0 - 10 KG [ weer afhankelijk van je situatie]

 

Ga daarna naar: Administratiegedeelte >> Shipping

 

En ga naar beneden, en vul hier je prijs in. let even op, als je BTW in punt 1 had aangegeven dan moet je hier dus € 4.20 invullen.

 

 

Als je er mee bezig bent, zie je van zelf wat er gevraagd wordt, en is het heel simpel....

 

suc6

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...