Jump to content

News modul - Nogen anbefalinger?


Alex_Hansen

Recommended Posts

Hejsa!

Er fortsat lidt af en newbie i Prestashop, selvom jeg har kørt det i en måneds tid nu, og hver dag bliver jeg bare mere og mere overbevist om at dette er det rette shopsystem for mig.

Men jeg er kommet til et punkt hvor jeg har brug for et nyhedsmodul/artikelmodul - lidt a'la' det som min 'konkurrent' www.unisport.dk anvender.

Er der nogen anbefalinger til bestemte?
Nogen der er bedre end andre, og hvorfor?
Ting jeg skal være opmærksom på?
Nogen der selv anvender et sådant?
Fordele og ulemper osv.

Jeg vil hellere vælge det rigtige modul fra start (især hvis/når jeg skal betale for det), end at vælge et jeg alligevel fortryder og skifter ud efter lidt tid.


Jeg har kigget på to:

1. http://addons.prestashop.com/en/front-office-features/1407-news.html
Som jeg godt kan lide, især pga. facebook-like indbygningen. Til gengæld syntes jeg ikke billedhåndteringen er så fleksibel.


2. http://addons.prestashop.com/en/front-office-features/1343--prestapress-articles-news-a-related-products.html
Ser også rigtigt godt ud. Har flere options med placeringer af nyhederne på shopsiden, og har tilsyneladende bedre billedhåndtering. Til gengæld er alt info 'fransk' (vistnok) og ikke lige min stærke side :-(


Men er der nogen som er bedre. Jeg hører MEGET gerne herom.
På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej alex,
Jeg bruger selv prestapress og er ganske tilfreds med det dog kommer den med et enkelt problem fra starten man selv skal løse. Den bruger timthumb for at genere små billeder med, men den version der leveres er ikke opdateret - dog findes der en del tråde i det engelske forum, der henviser til googlecode hvor den nyeste udgave af timthumb kan hentes.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...