Jump to content

[Løst] Ny varer - pakke


sydboen

Recommended Posts

Hejsa

Må erkende jeg ikke rigtig forstår emnet "pakke"

Når man opretter en varer kan man vælge at sætte "hak" ud for pakke.
Jeg vælger så en varer på listen - men prisen i shoppen er kun ændret med få kroner, og ikke de "2" varers pris
tilsammen??????

Hvad går denne funktion (pakke) reelt ud på? - eller rettere hvordan skal det forstås?

Mvh
Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg ikke selv benyttet mig af den, da jeg har problemer med, at få det til at fungere med produkter der har varianter. Men det drejer sig vel om, at man kan lave nogle pakketilbud, sådan at hvis kunden køber vare a+b så får de varerne billigere, end hvis de køber dem hver for sig. Mener du selv kan definere, hvad prisen for pakken er og hermed, hvor meget kunden sparer.

Link to comment
Share on other sites

hmmm ja det var også min holdning men jeg har prøvet at kæde 2 varer sammen men prisen kunne jeg ikke lige selv regulerer og prisen i shoppen forandrede sig kun ganske få kroner.

Men okay sikkert noget jeg ikke lige har helt styr på.

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Hej Bjarne

Når du laver en pakke, så laver du et produkt der består af flere forskellige produkter. F.eks. kan du lave en pakke der består af en espressomaskine og en kaffekværn.

Prisen på denne nye vare, definerer du selv , ligesom du normalt definerer prisen når du opretter et produkt.
Tanken med pakker er at kunden kan få en besparelse ved at købe det som en samlet pakke i stedet for at købe varene hver for sig.

Håber det giver mere mening nu.

Mvh
Morten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...