Jump to content

Håndterer decimaler i antal - erfaringer søges


Jacob Franch

Recommended Posts

Hej

Jeg er i gang med at tilpasse en shop, så den kan håndterer metervarer dvs. at kunne sælge 1,65 m eller 0,75m

Jeg er kommet et godt stykke af vejen, Frontend virker til og med betaling.

Det jeg primært har gjort indtil videre er at jeg har padlet koden igennem og ændret intval() til floatval() og selvfølgelig modificeret databasen fra integer til decimal.

Men når en kunde logger på igen, bliver ordren vist forkert, fakturaen er forkert og hele backend virker stadig ikke.
jeg er gået lidt i hårknude med problemet og ville høre om der er nogen der har erfaringer med problematikken.

Jeg har søgt på "partial Quantity" og "decimal in Quantity" og "Fragmented Quantity" og ikke fundet nogen der siger at de har løst problemet.

Jeg har fundet en side som ser ud som om den godt kan - www.etoffe.com

vores side er stadig under udvikling, den hedder pt. http://webshop.annefranch.dk

sidder er en som kan løse problemet for mig, eller har samme problem, må du gerne melde dig.

Jacob

Link to comment
Share on other sites

Fakturaen skal rettes til i classes/pdf.php

BO er styret fra filerne i din admin mappe, de skal temmelig sikkert også rettes til, og så kunne jeg forestille mig at der også lå noget i classes/validate.php men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Jeg har desværre ikke noget erfaring med det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...