Jump to content
  • 0

wewnętrzny problem serwera 500


zielonysmok

Question

Cześć. Mam problem. chciałam przetestować system zamówień i stworzyłam fikcyjne zamówienie , później gdy chciałam wejść w szczegóły tego zamówienia to wystąpił komunikat taki jak w załączniku. Na forum znalazłam podobny problem : https://www.prestashop.com/forums/topic/901438-prestashop-1742-has-issues-ah01630-client-denied-by-server-configuration/
ale jestem laikiem i nawet nie wiem w co mam wejść żeby zmienić to ustawienie, mam to zmienić z poziomu klienta ftp czy w bazie mysql ...pomocy...

pobrane.png

Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jak włączyć tryb debugowania masz opisane tutaj: https://www.prestashop.com/forums/topic/272660-500-error-błędy-biała-strona-instrukcja-dotycząca-trybu-debugowania/

W wersji 1.7 można to również zrobić z poziomu panelu sklepu w zakładce Zaawansowane > Wydajność, po tym zabiegu na tej stronie powinny się pojawić konkretne błędy.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tylko ostatnio jak włączyłam tryb debugowania to miałam bardzo poważne problemy z dostępem do panelu administracyjnego i musiałam przeinstalować sklep. Nie chce znowu czegoś zepsuć bo cały sklep jest juz gotowy i w zasadzie miał być jutro uruchomiony... czy istnieje ktoś kto zalogowałby się do mojego ftp i panelu administracyjnego i spróbował rozwiązać problem? Bo sama chyba nie dam rady,

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tryb debugowania nic nie psuje tylko pokazuje to co jest zepsute. Jeśli coś się posypało wcześniej po włączeniu tego trybu to znaczy że został wczytany sklep bez cache co i tak by się stało wcześniej lub później. Najczęstsze błędy początkujących to właśnie wykonywanie zmian bez odświeżania cache a po kilku miesiącach zdziwienie skąd coś się wzięło.

Te same informacje powinny być w error logu serwera.

Link to comment
Share on other sites

  • 0