Jump to content

Findes der et modul i stil med det her


Homeshop.dk

Recommended Posts

Har set en masse shops som kører med en form for tilbudsikon eller nyhedsikon henover deres billeder på varen, men nu kan jeg selvfølgelig ikke lige finde et ordenligt eksempel på nettet....

Men kunne godt tænke mig at der fx. ved nyoprettede varer stod nyhed henover billedet som et slags bånd eller ved varer på udsalg var et udsalgs ikon men henover billedet ikke som (onsale.gif)

Har fundet et enkelt eksempel som ikke er helt perfekt og så har jeg selv forsøgt at lave et hurtig eksempel i PS

Men har rodet rundt i prestastore uden at finde et sådan modul men ved sku heller ikke helt hvad man vil kalde et sådant, så tænke nogle af jer kendte til et sådan modul

Se to eksempler i vedh. filer

38792_nYnx9fj08fNji6wKQMmm_t

38791_gcjm81nyg0uNmifknL7g_t

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved så vises de billeder i det øjeblik at man sætter sin vare som nedsat, på tilbud osv, ved selve varen. Billederne er jeg 99% sikker på er et css spørgsmål, men det kan være nogle af de kloge herinde har et bedre bud, men mig bekendt er der intet modul der gør dette.

Link to comment
Share on other sites

Hos os er det en theme ændring og noget css kode der sætter det på når ting kommer på tilbud, eller varen er ny :)


Det er præcis det som du har Timpet jeg gerne vil have! Det ser fedt ud!
Hva så når varen ikke er "nyhed" mere som defineret i BO - fjerner den så selv det "ribbon" eller hva man skal kalde det fra billedet ?

Har du et link til lidt om hvordan det er sat op, eller er det noget du selv har kodet ?
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lige haft tid til at pille det ud af vores css og theme filer, men du skal jo heller ikke have det hele forærende. ;)

Hvis du gør sådan her:




Så kan du positionere dit billede inden for diveren som du har lyst til, så skal der jo ikke meget fantasi til at forestille sig hvordan du så kan bruge det på produktlisterne :)

Inspiration til hvordan du kan se om produkterne er nye eller på tilbud kan du få i theme filerne og i nyeprodukter theme filen :)

God arbejdslyst :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...