Jump to content

Dankort - hvor længe skal man vente?


VickyK

Recommended Posts

Hej

Jeg har bestilt dankort-betaling til min webshop for ca. en måned siden hos NETS, men har ikke hørt noget endnu.

Kan det være rigtigt at man skal vente så længe på en godkendelse?

Hvad har I andre af erfaringer på området?


vh, Vicky.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg fik min godkendelse på ca. 3 dage, men jeg tror, at de på deres hjemmeside skriver, at det kan tage op til 30 dage. Hvis du snart har ventet en måned, ville jeg da sende dem en mail og høre, om der er noget du kan gøre for at fremskynde processen.

Tjekkede lige din shop, du skal lige have sat betalingskort logoer på - ellers vil de fortælle dig, at du mangler disse. Det skal være synligt, hvordan man kan betale.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg troede ikke jeg måtte sætte betalingskort logoer på, uden at have en godkendelse? Det er da også vildledende for kunder, at de tror de kan betale med dankort og så er der kun PayPal at betale med. - Nå, men har dog sat det på nu.

Hvordan får jeg PayPal logoet på ved siden af de andre kort?


Jeg tror også at jeg vil sende dem en mail i dag! Det er sgu lidt længe at vente en måned - og der falder sikkert kunder fra, når der ikke er andet end PayPal at betale med...

Tak for hjælpen,
vh Vicky.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det kan tage op til 5 uger af få en godkendelse ved Nets (PBS).

Ikke noget jeg bare slynger ud, men oplysninger fra deres eget system.
Er der "fejl" i det indleverede må man påregne at starte forfra. Det er rigtigt som det bliver sagt, du kan sende en mail.

Men vogt dig lidt - det kan i nogle tilfælde være en ulempe, forstå mig ret.

Har du ventet i 4 uger, sådan ca, så kan du skrive en mail og hører til hvordan din sag står.

Bare et godt råd.

Mvh
Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg kan ikke se nogen mail adresse på Nets hjemmeside?

Men jeg har ringet og fik at vide at den p.t. er til "kreditvurdering". - Så må jeg jo vente at se om jeg bliver skoddet eller godkendt?

Nogen der ved hvor god økonomi der kræves for at blive godkendt?

vh, Vicky.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...