Jump to content

Erfaringer med Livezilla


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

Jeg har installeret Livezilla og bruger det pt. kun til overvågning. Men jeg vil gerne høre om I andres erfaringer med det og brugen af det. Er I f.eks. online om dagen, eller om aftenen eller begge dele? Er der nogen der kontakter jer, når I er online eller lægger beskeder til jer, hvis I er offline?

Jeg har ikke mulighed for at være online om dagen på hverdage, men kunne da godt finde på det i weekenderne. Kort sagt prøver jeg blot på at finde ud af, om det er noget der kan bidrage positivt til min shop, eller om det blot vil være et fyldelement på mine sider

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg har brugt livezilla lidt nu, og er mest online i hverdagene i dagstimerne samt weekenden.

Har fået et par forespørgsler mens jeg var live og et par stykker offline... Men har ikke fået lavet nyt artwork på skiltet endnu og jeg tror mange folk ikke lige er med på hvad det er men vil forsøge at lave noget artwork som siger lidt mere.

Ellers har jeg også mest fået beskeder på alm kontakt formular, men Livezilla bruger jeg også meget til overvågning, har du kun den gratis version, men overvejer da at få den med mere statistik

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...