Jump to content

Godtgørelse / Rette antal varer


Steffen

Recommended Posts

Hej

Jeg er ved at komme godt igang, og er kommet i en situation hvor 1 af 2 varer er i restordre. Det er den samme vare, som der er bestilt 2 stk. af. Ordren er betalt med Moneybookers.

Hvordan kan jeg rette ordren til 1 stk., hvis kunden skulle ske at ønske dette pga. f.eks. ventetiden? Hvis jeg "godtgører" 1 stk., vil systemerne så selv finde ud af at trække det korrekte beløb?

Link to comment
Share on other sites

Mig bekendt kan du ikke rette en ordre på kunden uden et ekstra modul men måske denne vil løse dit problem
http://www.prestashop.com/forums/viewthread/74518/job_offers_and_paid_services/module_orders_editor_by_zapalm

Jeg kender ikke til moneybookers men hos epay kan jeg lave del leveringer og altså have beløbet af 2 gange hvis eks. kunden ønsker at få sendt begge ordre seperat når de er på lager

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kun brugt godtgør ordre to gange, og det gik ikke godt. Jeg fik godtgjort for meget den ene gang, og lageret blev ikke godtgjort, så jeg har ikke fidus til det.

Så jeg tror den bedste løsning er det modul Homeshop foreslår, hvor man logger ind som kunden og ændrer ordren. Men om det kan gøres efter de har tjekket ud, ved jeg ikke.
Mht. pengene, kan man ikke trække delvise beløb hos Moneybookers. For den hæver hele beløbet med det samme. Man kan så lave en refund, men det koster penge... Faktisk lidt et problem synes jeg med MB, for vi må jo ikke hæve penge, før vi sender varen - har skrevet om det i en anden tråd. Men sådan er deres system jo skruet sammen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...