Jump to content

[Opgelost] Waar vind ik de vertaling van Sociale titel ?


joelphil

Recommended Posts

Ik zit al heel lang te zoeken, maar nog steeds niet gevonden... Hopelijk weten jullie het!

Waar vind ik de vertaling van "Sociale titel", wanneer je een account kan aanmaken (zie bijlage). Ik heb andere via de BO vertaling wel gevonden en er "Aanhef" van kunnen maken. Maar deze niet gevonden. En ik kan ook niet het juiste vertaalbestand vinden in de mappen.

Omdat mijn webshop nog niet gender neutraal is zou ik dit toch graag vertaald hebben.

(Ik heb PS 1.7.2.4)

Alvast bedankt!

download.png

Link to comment
Share on other sites

Daar had ik al gezocht en stond het niet bij. Toch even gekeken in hetzelfde bestand, maar dan bij de classic theme (ondanks dat ik een eigen theme gebruik). Daar stond het wel. Aangepast en het is gelukt. Blijkbaar is dat geen onderdeel van mijn theme dus.

Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

  • maconl changed the title to [Opgelost] Waar vind ik de vertaling van Sociale titel ?
On 11-10-2018 at 2:18 PM, joelphil said:

Daar had ik al gezocht en stond het niet bij. Toch even gekeken in hetzelfde bestand, maar dan bij de classic theme (ondanks dat ik een eigen theme gebruik). Daar stond het wel. Aangepast en het is gelukt. Blijkbaar is dat geen onderdeel van mijn theme dus.

Bedankt!

Graag de volgende keer de titel aanpassen en er even opgelost of Solved voor zetten , zo blijft eea overzichtelijk ;)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...