nobynator Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 HejVilken facebook GILLA modul anvÀnder ni? Den jag laddat ner Àr pÄ engelska och fÄr inte till en svensk översÀttning pÄ den.MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 HejVilken facebook GILLA modul anvÀnder ni? Den jag laddat ner Àr pÄ engelska och fÄr inte till en svensk översÀttning pÄ den.MVH Jag anvÀnder ingen modul. Har istÀllet lagt in koden frÄn Add this pÄ produktsidan. Fungerar kanon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 Jag tÀnkte mer pÄ GILLA knappen vid varje produkt, inte sjÀlva boxen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Jo, men det tÀnkte jag ju ocksÄ pÄ. Om du tittar pÄ lÀnken sÄ hittar du det pÄ knappen lÀngst ner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 I vilken fil lade du in koden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 I vilken fil lade du in koden ? product.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuttis Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 jag har en vanlig Gilla modul med svensk översÀttning om det var det du tÀnkte pÄ. AnvÀnder den pÄ 1.2.5.0Sök pÄ FACEBOOKLIKE pÄ forumet sÄ hittar du nog. Annars kan jag skicka den om du inte hittar den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Om man vill lÀgga till en "gilla oss pÄ Facebook"-box, i vilken fil lÀgger man in koden frÄn FB dÄ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Om man vill lÀgga till en "gilla oss pÄ Facebook"-box, i vilken fil lÀgger man in koden frÄn FB dÄ?  Det enklaste Àr att lÀgga in en modul sÄsom AddStuff eller Freeblock som lÄter dig klippa in koden enkelt för att sedan visas pÄ nÄgon av sidorna pÄ webbplatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts