Jump to content

Incepator incepator, pls help


Recommended Posts

Salutare tuturor.

Poate parea absurd, nu mi-e rusine sa recunosc, am mare nevoie de foarte mult ajutor. Vreau sa-mi construiesc un magazin online si sa-l deschid in aproximativ 2 luni

DAR

sunt incepator si vreau sa invat chestia asta de la inceput. De aceea va intreb: cu ce si de unde trebuie sa incep?

Inca nu am cumparat domeniu, aici este stadiul meu. Apreciez mult orice sfat, multumesc.

AdyJynior.

Link to comment
Share on other sites

Daca iei domeniul, cel mai probabil iti vor da si un host si niste date de conectare la ftp. Eu folosesc Total Commander pentru a ma conecta la ftp, dupa care uploadezi continutul directorului arhivei pe care o downloadezi de pe prima pagina a prestashop. Nu downloada versiunea beta.
Va trebui sa intri in cpanel-ul atribuit domeniului tau si sa creezi o baza de date pentru prestashop. Tine minte numele ei si parola pentru pasul urmator.

Dupa ce ai copiat siteul pe ftp, accesezi adresa din browser si vei fi intampinat de un proces prietenos de instalare pe care nu are rost sa-l detaliez.
http://www.prestashop.com/wiki/Installing_And_Updating_PrestaShop_Software/

Cum sa pui o tema si sa faci alte setari minore afli in linkul de mai sus.
Pentru facilitati care nu se gasesc in pachetul de baza trebuie sa instalezi module. Cum se instaleaza un modul gasesti in linkul de deasupra. Modulele le gasesti pe forum, exista o sectiune dedicata lor. Functia Search de pe forum ajuta mult. Idem cu temele (pentru aspect grafic).

Dupa ce ai tema si modulele care te intereseaza (daca ele exista), magazinul e gata si trebuie doar sa introduci produsele, setezi limba, moneda, si sa setezi curierii.