knivbutik Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Var exakt ska man klistra in koden för omvandlingsspårning från AdWords?Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Kom igen nu! Jag är säker på att någon av er vet det här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicktor Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Kom igen nu! Jag är säker på att någon av er vet det här! Om inte jag tänker fel så är väl det olika beroende på vilken betalningslösning du har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Har en snabbkassa och erbjuder banköverföring, faktura & Payson. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicktor Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Har en snabbkassa och erbjuder banköverföring, faktura & Payson. Den skall väl ligga på den sidan där man blir tackad för beställningen , antar jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted April 2, 2011 Author Share Posted April 2, 2011 Det låter ju faktiskt troligt, någon aning om var man hittar den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicktor Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Det låter ju faktiskt troligt, någon aning om var man hittar den? Skall ta en titt i natt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicktor Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Det låter ju faktiskt troligt, någon aning om var man hittar den? Skall ta en titt i natt. tog en snabb titt nu och hittade denna. men de kostar tyvärr.http://addons.prestashop.com/en/analytics-stats/2165-adwords-conversion-tracking.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 order-confirmation.tpl visas alltid på tacksidorna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts