Jump to content

Koppeling met TNT parcelware?


Carel

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben nieuw met Prestashop websites en tot nu toe bevalt het goed.
Is er ook een koppeling beschikbaar waarmee je een binnengekomen order kunt exporteren naar TNT Parcelware? Maak hier bij een Shopfactory site gebruik van. Dit is heel handig en het versnelt het verzend proces. Graag hoor ik van jullie.

Groeten, Carel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hoi,

Ik ben nieuw met Prestashop websites en tot nu toe bevalt het goed.
Is er ook een koppeling beschikbaar waarmee je een binnengekomen order kunt exporteren naar TNT Parcelware? Maak hier bij een Shopfactory site gebruik van. Dit is heel handig en het versnelt het verzend proces. Graag hoor ik van jullie.

Groeten, Carel


Ik sluit mij graag bij Carel aan , iis er al een nieuwe 1,.4 tnt module ?
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 7 months later...

Yes, ik heb wat gevonden: www.sitedeals.nl/php-scripts/161215-module-voor-prestashop-parcelware-postnl.html

Ben benieuwd of het wat is, inschrijving voor die site is gedaan, nu alleen nog goedkeuring door de admins. Ik houd jullie op de hoogte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

en? hoe bevalt Parcelware / de PostNL module?

 

blijkt een aanvraag te zijn voor zo'n module, in mijn enthousiasme dacht ik dat het een bestaande module was. Inmiddels heb ik een IT'er aangesproken en wordt er gekeken naar de mogelijkheden. Idealiter willen we een module die na melding 'verstuurd' automatisch een tweetal facturen uitprint (1x klant 1x boekhouding) en een etiket aanmaakt, more to follow....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
×
×
  • Create New...