Jump to content

Varekategori/visning


Laser Image

Recommended Posts

Hej

Har du stadig ikke rettet noget i dit stylesheet? Hvis nej, er mit bedste bud, at det skyldes følgende, eller en kombination: 2-cifret beløb uden decimaler, ingen mellemrum mellem beløb og KR, og at valutakoden står med to bogstaver. Måske betyder det så, at noget skubber sig rundt.

Iøvrigt skal du angive danske kr. som DKK (krav fra Nets mener jeg), så det kan du prøve at rette:

I Bagkontoret under Valuta: Ret KR til DKK. Der er også et sted hvor du kan angive, om der skal vises decimaler og om der skal være mellemrum mellem beløb og valutakode - disse to kan jeg simpelthen ikke lige få øje på, hvor du ændrer i BO. Skal nok lige lede videre

Link to comment
Share on other sites

Dit problem er, at du bruger " (altså anførselstegn) i dine danske beskrivelser (du har øjensynligt ingen beskrivelser på engelsk). Jeg har for lang tid siden rapporteret denne fejl, og jeg mener også, den er rettet i de senere versioner.

Du kan løse det i product-list.tpl eller blot lade være med at bruge anførselstegn i dine beskrivelser.

Mellemrummet ved beløbet kan fikses under Betaling->Valutaer (Payment->Currencies), hvor du så skal rette den danske valuta.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...