Jump to content
  • 0

Tłumaczenie napisów szablonu w kodzie


Adam

Question

Cześć Panowie

 

Jestem początkujący w temacie dlatego proszę o wyrozumiałość.

Niektórzy z was (nie chcę pokazywać palcem i wymieniać nicków :) ) imponują mi swoją wiedzą, dlatego też liczę na pomoc.

Szablon przetłumaczony oczywiście w tłumaczeniach back-office sklepu, jednak pozostały niektóre elementy w języku angielskim. Jak to wygląda razem pewnie nie muszę dodawać...

Dlatego chcę zmienić napisy bezpośrednio w kodzie tyle, że problem jest taki, że napis o który mi chodzi znajduje się jedynie w katalogu app/cache/prod/smarty/compile itd.

Rozumiem, że nie tędy droga bo po wyczyszczeniu cache stan wróci do wcześniejszego porządku?

Jak to możliwe, że nigdzie indziej nie ma tego tekstu? I jak to ogarnąć by miało ręce i nogi?

Z góry dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

14 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ok, dzięki za odpowiedź.

Nadrabiam więc zaległości: Presta w wersji 1.7.3.3, szablon oto taki https://addons.prestashop.com/pl/moda-obuwie-tematy/39367-star-shop.html .

Konkretnie chodzi o stronę główną oraz sekcję newslettera i treść:

"Subscribe to the Eren mailing list to receive updates on new arrivals, special offers and other discount information."

Mam nadzieję, że to już wystarczy bo powiem uczciwie, że mnie to nawet intryguje.

Skoro w Preście nie ma języka maszynowego to jak to możliwe, że tekst jest na stronie a w kodzie jedynie w cache...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dzięki, niestety przejrzałem wszystkie moduły dołączone do szablonu, tłumaczenia szablonu i modułów związanych z szablonem i nie tylko. Oczywiście dzięki temu udało mi się zmienić tekst w polu newslettera,tekst przycisku i nagłówek newslettera.

Słowem: zmieniłem wszystko poza interesującym mnie napisem.

Produkujcie się Panowie bo myślę, że temat interesujący i może komuś także w przyszłości się przydać.

Link to comment
Share on other sites

  • 0