Jump to content

[solved] admin in het nederlands zetten en ogone vraagje


pedes

Recommended Posts

hoi forum collega's

ik heb 2 vraagjes ... wellicht is er iemand die me de weg kan wijzen ...


1/ hoe zet ik het volledige admin (tabs en dergelijke) in het nederlands

2/ heeft iemand ervaring met de ogone module ? bedoel functioneert deze zoals het hoort ?

Alvast hartelijk dank
Peter

Link to comment
Share on other sites

Antwoord op je taalvraag:
------------------------------

De tabs moet je zelf even vertalen, dat doe je door in het beheersysteem op TOOLS en vervolgens op TABS te klikken. In dit scherm kun je vervolgens de teksten vertalen.

In de toekomst worden hopelijk deze tabs ook meegenomen in het vertalingssysteem, verzoek is al doorgegeven.


Wat de rest van de vertalingen aangaat: zijn heel druk bezig met de Nederlandse vertaling van de komende nieuwe PrestaShop 1.4 versie.
Op dit moment is 95% van het taalpakket vertaald in het Nederlands ! Er was al aardig wat vertaald maar helaas was de vertaling erg matig:
veel typefouten, rare zinnen (google vertaalwerk of gewoon slecht/slordig Nederlands) en/of niet correct vertaald naar het origineel.
De vertalingen voor het: FrontOffice, Fields, PDF en Errors zijn allemaal voltooid en 100% herzien !
Momenteel bezig om de BackOffice en Email vertalingen te voltooien, moeten daarna nog herzien worden (veel werk dus).

Het nieuwe taalpakket wordt op de PrestaShop website ter download gezet zodra PrestaShop 1.4 officieel uit is, ook kan het automatisch worden
geïnstalleerd bij een nieuwe installatie of update van PrestaShop.

Met vriendelijke groeten,

Arthur (alias: knutselsmurf)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...