Jump to content

Fremhævede varer


Laser Image

Recommended Posts

LØST
kan man ikke få de fremhævede varer til at skifte mellem feks. 20-30 forside varer.
Eller er der en nem måde at vælge og fjerne de fremhævede varer.

www.laserimage.dk


LØST, står der.
Og ja, de kan man da se at det er.

MEN: GOD KUTUME ER SÅ AT SKRIVE HVAD LØSNINGEN ER
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Klik på fanebladet Moduler/Modules. Her kan man ændre antallet af fremhævede varer i konfigurationen for modulet "Fremhævede varer på hjemmesiden" (Featured products). Man kan helt fjerne de fremhævede varer ved at deaktivere modulet (klik på det grønne hak).

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Klik på fanebladet Moduler/Modules. Her kan man ændre antallet af fremhævede varer i konfigurationen for modulet "Fremhævede varer på hjemmesiden" (Featured products). Man kan helt fjerne de fremhævede varer ved at deaktivere modulet (klik på det grønne hak).

 

/Kjeld

Ja, og så er det jo lige, at trådstarter gerne vil have det til at skifte mellem x antal fremhævede varer. Og det kan Prestashop så vidt jeg ved ikke.

 

Det svarer trådstarter [LØST] på, men hvad er løst? Formentlig det, at fjerne de fremhævede varer ved at deaktivere modulet.

 

Jeg ved godt, at det var mig, som skrev det indlæg til trådstarter, men det kom der ikke noget ud af, kan jeg se.

 

Og så "kaprer" fuelmann tråden med en spørgsmål, som ikke er 100% det samme, så vidt jeg kan se. Fuelmann vil kun ændre antallet af fremhævede varer.

 

Jeg bliver noget "træt", når der fortsættes på et indlæg, som er elleve måneder gammelt, og som ikke handler om det samme.

 

I min verden kunne trådstarters indlæg dø en stille død, når han ikke gider skrive hvad løsningen var. SUK, og beklager det negative indlæg SUK!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...