Jump to content

Moneybooker demo checkout gezocht + algemene ervaringen


Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een demo checkout van Moneybookers. Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden?

Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Moneybookers? Zo ja.... dan ben ik reuze benieuwd naar deze ervaringen.

Zijn er bij Moneybookers ook nog kosten verbonden aan de uitbetaling en blijft de klant wel in zijn eigen omgeving (dus niet nog eens account aanmaken bij Moneybookers... dat soort ongewenst gedoe).

Graag reacties! Bij voorbaat dank.

Groeten Tomatito.

Link to comment
Share on other sites

Dank je wel voor je reactie.

Ik heb inmiddels even gekeken op de site maar volgens mij moet je eerst een account/login aanmaken voordat je de demo kan bekijken. Ik had eigenlijk gehoopt op een filmpje (Youtube of zo). Niks van dat alles :-S

Weet je wat de kosten voor iDeal zijn bij Moneybookers in samenspraak met de overeenkomst bij Prestashop.

Groet Tomatito!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Heb een week geleden via Prestashop een business account aangemaakt biij moneybookers. Kreeg daarna een algemene mail over de te nemen stappen en daar gaat het al mis. Stap 3 zegt in te loogen op het account en dan "merchant tools" (Nederlands kennen ze nog niet) te gaan waar je dan vervolgens een geheim woord moet opgeven dat op zijn beurt weer nodig is om de installatie ven de module in Prestashope te vervolledigen. Maar, na inloggen in het account is er nergens een link naar "merchant tools" te vinden. In de help manual die je bij de module in Prestashope kunt vinden staat deze link wel. Ik heb reeds twee maal gemaild naar moneybookers maar ik krijg geen enkele reactie, zelfs geen automatische mail dat ze mijn bericht goed ontvangen hebben. Ik had toch gehoopt dat een bedrijf dat beweerd samen te werken met ebay, skype en zelfs Thomas Cook iets professioneler zou werken. Als ik deze week geen oplossisng krijg ga ik toch uitkijken naar andere mogelijkheden en zal ik iedereen die het wil horen moneybookers ten stelligste afraden.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...