Jump to content

Explore


Laser Image

Recommended Posts

Det har sikkert noget at gøre med problemet med din htaccess fil, som vi har skrevet om i en anden tråd. Men du kan slå fejlmeddelelser til og se om disse gør dig klogere på fejlen:

I dit FTP-program find config/config.inc.php

og skift error messages off til on. Gå herefter ind på din side, og du vil få en liste over fejl.

Jeg tror, du snart er bedst tjent med at installere din shop igen - du kan jo altid lave en eksport af din database, hvis du har oprettet varer og så importere denne igen ind i den nye shop.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du misforstår mig, der er ingen fejl meddelelse kun en blank side, jeg kan godt se den med firefox og endda i en smartphone ( Galaxy S ).
Shoppen er genindstalleret efter sidste tråd? prøv evt. selv at gå ind på min side for at se hvordan den ser ud hos dig.
www.laserimage.dk

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvordan man kan slå noget fra via FTP, hvor slå man fejl medd. fra i backoffice?
Det der sker er egentlig at explore ikke hiver redirect med skriver kun www.laserimage.dk den skulle gerne se sådan ud www.laserimage.dk/shop
prøv selv at skrive linen.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvordan man kan slå noget fra via FTP, hvor slå man fejl medd. fra i backoffice?
Det der sker er egentlig at explore ikke hiver redirect med skriver kun www.laserimage.dk den skulle gerne se sådan ud www.laserimage.dk/shop
prøv selv at skrive linen.


Du kan kun slå fejlmeddelelser fra ved at rette i en fil via FTP. Det giver jo ikke meget mening, hvis du kun kunne gøre det i BO, hvis nu det var dét der ikke kunne vises.
Oprindeligt skrev du, at folk med IE ikke kunne se din shop. Du fortalte ikke, at shoppen var nyinstalleret efter sidste fejl - og du har ikke rettet dit indlæg om htaccess til løst. Det er svært at hjælpe, når du giver sparsomme oplysninger som du udbygger efterhånden som du skriver i dit indlæg. Det er jo først i denne post, at du skriver at der er en redirect til en undermappe.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvorfor IE ikke hiver redirect med - hvordan har du sat det op?
Link to comment
Share on other sites

Du lyder lidt mave sur, jeg er ny på dette område derfor vil jeg lave fejl både her i forum og på min shop.
Det eneste jeg har brug for er lidt hjælp og hvis du kan det vil jeg være glad.

Min redirect ser således ud:


<html>
<head>
<title>Laser Imageon>
<meta http-equiv="REFRESH" content="0;url=http://www.laserimage.dk/shop"></HEAD>
<BODY>.
</BODY>
</HTML>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...