Jump to content

Footer


Laser Image

Recommended Posts

Velkommen til

Alle tekster, links, knapper osv. som du vil rykke rundt på, altså når de er sat ind i et "hook", kan du ikke flytte rundt med i moduler og positioner. Eller rettere: Du kan placere elementer i venstre, midt, højre, bund, top osv. men du kan ikke indsætte f.eks. noget luft om et modul. Når du vil rykke noget tekst i et modul, eller ændre linkfarven eller måske sætte en baggrundsfarve ind i siderne osv. skal dette angives i dit global.css som ligger under det theme du bruger. Bruger du standard theme, skal du kigge i themes/Prestashop og global.css. Her skal du finde den class der hedder "footer" og evt. sætte en padding-left og en værdi ind.

Hvis du kender css er det ikke noget problem for dig:-) Hvis ikke, vil jeg anbefale, at du læser en af de mange tutorials der findes på nettet samt installerer hhv. Devoloper Tools og Firebug til IE og FireFox. Du kan ikke ændre noget på designet i din shop, hvis ikke du lærer noget basalt CSS.

Link to comment
Share on other sites

Ok tak for det, jeg troe jeg venter lidt med at gå i dybden indtil jeg kender Prestashop lidt bedre,
kender du til dette herunder:

Det var så ikke nogen god ide at skrive htaccess i min PS directory, før stod der /shop/ og har jeg skrevet /shop/htaccess
MEGET dårlig ide, nu kan jeg ikke fjerne den igen, når jeg prøve at fjerne koden og trykker save får jeg en side der siger.

Forbidden

You don’t have permission to access /shop/.htaccessdex.php on this server.

???????????????

Link to comment
Share on other sites


Det var så ikke nogen god ide at skrive htaccess i min PS directory, før stod der /shop/ og har jeg skrevet /shop/htaccess
MEGET dårlig ide, nu kan jeg ikke fjerne den igen, når jeg prøve at fjerne koden og trykker save får jeg en side der siger.

Forbidden

You don’t have permission to access /shop/.htaccessdex.php on this server.

???????????????


Hvad står der da i din htaccess fil? Du bør nok oprette en ny tråd om dette problem, så vi ikke blander tingene sammen
Link to comment
Share on other sites

Har oprettet en access fil i min shop rod og den er blank, problemet kom først da jeg ændrede PS directory til /shop/htaccess
Har iøvrigt oprette en anden tråd om dette både på dansk og engelsk, men prøvede at svare dig da du er senior member og så tænkte jeg at du måske viste det.

Bonny

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...