Wind Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Nån som har gjort en svensk översättning för version 1.4? Försökte ta den som finns för 1.3.4 men det fungerade inte så bra.Wind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Järven Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 ja det skulle vara bra att veta om den svenska språkfilen till 1.3 fungerar till 1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Multitech 2000 Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Här är översättningen Mvh Christer se.gzip sv.gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojje_f Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Super Christer!Man får buga och tacka! Jag hade precis satt mig för att översätta alla e-postmeddelandena, puh.Efter det första så tänkte jag att det kanske skulle löna sig att kika runt lite ...Och det gjorde det!TACK! /Jojje Link to comment Share on other sites More sharing options...
iforma Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Hej!Har installerat översättningen men få tillbakaError: invalid email subject Jag har förändrat sv instället seMen vet ej vad är fel så har förändrar ingenMåste vara någon fil som är felwww.iforma.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts