Jump to content
  • 0

Wdrożenie skryptu Wiarygodne Opinie z Opineo.pl


Janusz Nowak

Question

Witam.
Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o wdrażanie skryptu Opineo.pl. Poniżej przedstawiam instrukcję z tego portalu. Z tego wszystkiego wiem że skrypt trzeba wpisać pomiędzy tagami <body> i </body> ale nie wiem w którym pliku. Jak widzę jest ich wiele i nie wiem który odpowiada za stronę potwierdzającą złożenie zamówienia w sklepie. Czy da się odpowiedzieć na moją bolączkę czy potrzebne są dodatkowe informacje?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc. Dla mnie to bardzo istotne by rozwiązać tą kwestie.
Pozdrawiam!
Janusz Nowak

 

Quote

Instrukcja instalacji skryptu programu Wiarygodne Opinie
Drogi Kliencie,

W poniższym dokumencie przedstawiamy uniwersalną instrukcje instalacji skryptu. Wdrożenie skryptu jest niezbędne, aby móc dołączyć do programu Wiarygodnych Opinii oraz brać udział w corocznych rankingach konsumenckich.

Instalacja skryptu javascript:

Gdzie umieścić skrypt?

Skrypt należy umieścić:

  • pomiędzy tagami <body> i </body>,
  • na stronie potwierdzającej złożenie zamówienia w sklepie (ostatnia strona procesu składania zamówienia w obrębie jednej sesji przeglądarki),

Parametry skryptu

  • opi_email - adres klienta, który otrzyma wiadomość z prośbą o wystawienie opinii,
  • opi_order_no - identyfikator, który zamówienie posiada w Twoim sklepie, podanie tego parametru spowoduje przypisane numeru zamówienia do opinii wystawionej przez klienta. Pozwoli to uprościć ewentualną reklamację recenzji. Ponadto numer zamówienia ukazany będzie w raporcie szczegółowym dostępnym w sekcji Statystyki Wiarygodnych Opinii. Parametr jest opcjonalny.
  • opi_queue - określa liczbę dni po ilu należy wysłać zaproszenie. Dopuszczalny przedział to od 1 do 45 dni. W przypadku braku parametru przyjmuje się 5 dni. Parametr jest opcjonalny.